Inloggen

Welkom op VismaIdella-thuiswerkplek.nl; de plek waar je alle benodigdheden voor je thuiswerkplek kunt bestellen.

Bezoek je voor de eerste keer deze shop?
Klik dan op "wachtwoord vergeten", dan kom je bij een scherm om je account door middel van het invullen van je gebruikersnaam te activeren. Hierna ontvang je een email om je wachtwoord zelf in te geven en kun je aan de slag!

Login
Wachtwoord vergeten?

Algemeen    Bestellen    Levering    Arborichtlijnen    Thuiswerkplek(vergoeding)    Schade, defect en garantie    Beëindiging

Algemeen

Worden de producten mijn eigendom?

Nee, alle thuiswerkmiddelen blijven eigendom van Visma Idella. De medewerker krijgt de middelen in bruikleen.


Wat mag je kiezen?

Elke medewerker kan kiezen voor: - één zit-sta bureau met bladkleur naar keuze, - één BMA Axia 2.5 bureaustoel rugleuning zwart netweave, zitting zwart. Het bureau en de bureaustoel zijn van hoge kwaliteit en kunnen tenminste 15-20 jaar meegaan.


Mag ik ook zelf elders artikelen aanschaffen?

Nee, de middelen voor de thuiswerkplek kunnen alleen worden geleend via Thuiswerkplek.nl. Zo weten we dat ze aan de Arbo richtlijnen voldoen en hoeft er niet ter plaatse een check plaats te vinden.


Wat als ik al een bureaustoel van één van de kantoren geleend heb?

Deze bureaustoel mag je in bruikleen blijven gebruiken thuis. Mocht je toch liever een stoel uit de webshop willen, dan kun je deze in de webshop bestellen. 

Bestellen

Mag ik zelf kiezen wat ik wil?

Jazeker, je mag zelf een keuze maken uit de producten die in de webshop staan. Selecteer items die het thuiswerken voor jou prettiger maken. De producten die in deze webshop staan voldoen aan de Arbo richtlijnen.


Wat als nu 1 item kies en later nog bijvoorbeeld voor een zit-sta bureau in aanmerking wil komen?

We houden bij wat gekozen is. Elke medewerker mag 1 bureau en 1 bureaustoel. De items die in tot 18 oktober worden besteld krijgen voorrang bij levering. Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor onze logistiek.
 

Levering

Wanneer worden de spullen geleverd?

Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor onze logistiek. Gemiddeld zit er op het meubilair een levertijd van 4-6 weken. Voor het aflevermoment van het meubilair wordt een afspraak met jou gemaakt en helpt de monteur bij het monteren. Onze planning zal tijdig contact opnemen m.b.t. het levermoment. 


Vragen of problemen na levering?

Mochten er onverhoopt problemen optreden na levering, of je hebt vragen over bepaalde artikelen, vragen we je om rechtstreeks contact zoeken met onze leverancier Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl. Binnen 48 uur (werkdagen) zal er dan contact worden opgenomen.


Bij wie kan ik terecht met vragen omtrent mijn bestelling of de geleverde items?

Hiervoor kun je contact opnemen met Thuiswerkplek.nl in Elst, door gebruik te maken van het contactformulier dat je aantreft bij het item “Contact en Service”.  
 

Arborichtlijnen

Wat kan ik doen om lichamelijke klachten bij thuiswerken te voorkomen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met HR van Visma Idella.


Wat moet ik doen als ik twijfel of mijn werkplek is ingesteld volgens de ergonomische beginselen en Arbo richtlijnen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met HR van Visma Idella.


Wat als mijn producten niet voldoen aan de Arbo richtlijnen?

De producten die in deze webshop staan voldoen hieraan. Indien je geen gebruik maakt van deze producten en je thuiswerkplek voldoet niet aan de Arbo, dan kun je beter op kantoor werken.

Thuiswerkplek(vergoeding)

Ben ik verplicht om een thuiswerkplek in te richten?

Ja, als je structureel 1-2 dagen thuis wilt blijven werken. Werkgever én werknemer zijn namelijk verantwoordelijk voor een goede inrichting. Heb je twijfels of vragen over de inrichting van je thuiswerkplek, neem dan contact op met HR van Visma Idella.

Schade, defect en garantie

Wat moet ik doen als er iets stuk is gegaan?

De middelen zijn van hoogwaardig kwaliteitsniveau. Mocht er toch iets stuk gaan na deugdelijk gebruik, neem dan contact op met Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl.

Beëindiging

Wat gebeurt er als ik tussentijds uit dienst treed?

Als je uit dienst gaat, wordt er door het verhuisbedrijf een afspraak gemaakt om de geleende middelen op te halen. Opzeggingen lopen via HR van Visma Idella. 


Kan ik de producten (deels) inleveren als ik uit dienst ga?

Nee, het is onderdeel van een lease concept en de thuiswerkmiddelen blijven eigendom van Visma Idella.

Terug naar boven
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.